Tuesday 28 August 2012

sekejap saje.. sabar.

  Asalamualaikum, salam sejahtera, salam perpaduan dan salam satu Malaysia. Hola2.. ape kabar korang sumer ? Aku kat sni sihat2 je. Rasenyer masih oke kot nk ucapkan selamat hari rayer maap zahir batin. Ampunkan lah segala dosa yg aku lakukan dari hujung rambut sampai le hujung kaki.. maklumla, hanya insan biasa mcm pemadam ngan pensil.. haha, tujuan aku tulis entry nih ialah.. kan dh kuar ayat buku.. hahaha, tujuannyer xde pape pun.. (eh bleh plak.. bleh jer.. haha) hurm.. pasal ah, korg bace je la eh.. aku pun ngah pening2 baru bangun tido nih.. nih mmg fresh dari pale yg baru bangun tido hurm..

  Mula2 sekali, aku nk ckap alhamdulilah syukur kepada ilahi kerana limpah rahmat nyer.. dapat gak aku sambung pelajaran aku kat UM-sains fizik.(first choice aku kot..) Aku pun xsure susa ke x bidang nih.. tpi yg pasti usaha yg kuat+doa dan keredaanNya.. insyallah berjaya. Oleh yg demikian, aku pun nk ucap terima kasih kepada pihak uitm(kampus puncak alam) sebab dlu membenarkan ataupn sudi amek aku jadik student kat situ.. dlm separuh hidup nih.. ade sikit kesan uitm dlm hati.. mengubah destini anak bangsa.. huhu.. :) Bukan xnk amek medic, tpi an aku ase, ade byk lagi benda yg aku bleh buat selain dari jadik doc. byk story gak yg aku dgr pasal doc nih.. so.. xpe la, uni mane2 same.. ijazah.. ape2 pun okay.. yg penting minat+usaha markah baik.. sumer ade kje..


  Secondly, nk ucap thnx kepada akak mcD dan "awak".. haha tgok ko, siap mention nme akak mcD lagi kan.. haha, bukan lah ape2 sebab thnx sebab dah menceriakan hari2 saya kat uitm.. yer la dari mendung hari2.. haha ade gak aku target bdak tu(byk gak yg aku target tu..bese la owg lahir bulan 5 nih sng jatuh cinta haha).. bru nk ckap interested dh dier kapel tup2.. clash.. *weyh korang nih kapel ape ek ? hahaha XD* Okay xnk story2 pasal kisah hitam itu.. cewah, propa lah plak..*ek, makin gedik plak.. hahaha baru bgun tido la katakan :)* Tpi kire puas jgak le aku carik nme akak tu dlm fb.. google.Kepada encik google.. sila powerkan agy ea perkhidmatan ko.. Tpi apa2 pun.. satu mase anti, aku akan bgtaw gak nme ko.. bukan kat ko saje.. sumer la.. siap press conference agy. haha satu malaysia taw.. lol XD (like a boss haha ) menurut sumber2 yg aku dgr.. akak cute/cun tu dh xkje agy.. hurm, mane ko pergi ek kak ? xpe2 Malaysia nih kecik jer.. bleh carik.. lagi pun muka melayu kan (opss... yg nih exception k.. weyh dia cerah la..) Okay...

  Ijazah nih sekejap je.. dalm 3.5 tahun siap la.. haha.. sekejap jer..  akhir sekali aku nk ckap.. semoga kowg2 yg tengah belajar.. xkire lah dip/ijazah/ sumer la.. nk fly ke.. yg nk tpi xdpt..ke sumer nyer aku doakan agar kter sme2 berjaya. di dunia dan di akhirat..


"Kawan, sahabat mungkin boleh mengkhianati kiter, tpi usaha keras+doa jarang"-Abdullah fadil
 

3 comments:

  1. haha...fadil..hmm,,all the best gak,,study elok elok nt

    ReplyDelete
  2. amboi2.. berjasa betul akak mcd tu eh. haha all the best fadil ! =)

    ReplyDelete
  3. lol, mmg berjasa kot.. haha.. apa2 pun all the best utk kowg juga.. :)

    ReplyDelete